Warlander - 500 Goldings
500 Golding al. Golding ile avatar parçası, ifade, görünüm, karakter yuvası, deste yuvası, hale kristali ve güçlendirici eşya gibi özelleştirme eşyaları alabilirsin. Golding ile WARLANDER dünyasını renklendir!