Warlander - 4400 Goldings
Bu paket ile 3700 Golding al ve 700 Golding de bonus kazan! Golding ile avatar parçası, ifade, görünüm, karakter yuvası, deste yuvası, hale kristali ve güçlendirici eşya gibi özelleştirme eşyaları alabilirsin. Golding ile WARLANDER dünyasını renklendir!