Warlander - 1025 Goldings
Bu paket ile 925 Golding al ve 100 Golding de bonus kazan! Golding ile avatar parçası, ifade, görünüm, karakter yuvası, deste yuvası, hale kristali ve güçlendirici eşya gibi özelleştirme eşyaları alabilirsin. Golding ile WARLANDER dünyasını renklendir!