Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn
Baş Belasının Kız Kardeşleri, hayat veren Athel Loren Kraliçesi Ariel'in hizmetçileri olarak bilinir ama aralarında daha karanlık, kötücül güçleri isteyenler vardır. Gizemli sınıflarının içine yeniden doğmuş olan Kerillian, büyü gücüyle ve mızraklarla savaşa girerek müttefiklerini güçlendirmek ve korumak için doğanın görkeminden yararlanır. - Tanrıçaların hediyelerini iki yeni silah türüyle ortaya çıkar: Dikenli Mızrak ve Karanlık Orman Asası. - Doğanın Örgüsünü, yeni ve eşsiz bir yetenek ağacıyla benimse. - Doğanın Görkeminden özel bir karakter skin'iyle ve yeni repliklerle yararlan. - Cadai ile Cytharai'nin kutsamasını kullanarak diğer kahramanları güçlendir ve koru. - Baş Belasının Kız Kardeşinin görünümünü, yepyeni kozmetik öğelerle değiştir. Kozmetik öğeler şunları içerir: 5 Yeni Dikenli Mızrak İllüzyonu 5 Yeni Karanlık Orman Asası İllüzyonu 4 Yeni Kahraman Skin'i Renk Çeşidi 4 Yeni Şapka 3 Yeni Portre Çerçevesi 6 Özel Kale Tablosu NOT: Warhammer: Vermintide 2 - Baş Belasının Kız Kardeşi Kariyerini satın aldığında oyun içi mağazada harcayabileceğin 335 Şiling (oyun içi para birimi) alacaksın.