Warhammer: Vermintide 2 - Flamboyant Sellsword
İhtişamlı Kiralık Asker koleksiyonu Markus Kruber için iki premium kozmetik öğe içerir: Marshal Ludenwald'in En Sevdiği Şapka ve Hellequin'in Kıyafeti skin'i. Kozmetik öğeler, Markus Kruber'in Paralı Asker kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Marshal Ludenwald'in En Sevdiği Şapka - Şapka En son bizzat İmparator Karl-Franz'ın mahzenlerinde görülmüştür. Kruber, bunun odasından nasıl çıktığını bilmediğine dair yemin ediyor. Hellequin'in Kıyafeti - Skin Gösterişli (yırtık pırtık hâle geldiğinde) asker giysisi, bilinmeyen bir paralı asker yüzbaşısı tarafından Parravonlu Guisaume'a yaptırılmıştır.