Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tri-Skull Crown
Üç Kafatası Tacı DLC'si, Sienna Fuegonasus için premium bir kozmetik başlık içerir. Kozmetik öğe, Sienna Fuegonasus'un Savaş Büyücüsü kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğe hakkında: Üç Kafatası Tacı - Başlık Bir Parlak Büyücü, nadiren kafatası sıkıntısı çeker; fakat çoğunun önce silinip temizlenmesi gerekir.