Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tax Collector's Cap
Vergi Tahsildarı Şapkası DLC'si, Victor Saltzpyre için premium bir kozmetik başlık içerir. Kozmetik öğe, Victor Saltzpyre'ın Ödül Avcısı kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğe hakkında: Vergi Tahsildarı Şapkası - Başlık Elinin altında daima bir hançer bulundur. Birinin ne zaman indirim isteyeceğini asla bilemezsin.