Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Solstice Warden's Forbearance
Gün Dönümü Gardiyanının Sabrı koleksiyonu, Victor Saltzpyre için premium iki kozmetik öğe içerir: Gün Dönümü Gardiyanının Kukuletası ve Gün Dönümü Gardiyanının Sabrı skin'i. Kozmetik öğeler, Victor Saltzpyre'ın Cadı Avcısı Kaptan kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Gün Dönümü Gardiyanının Kukuletası - Başlık Soğuk metalin yanakta hissettirdiği acı, Sigmar adına katlanılacak başka bir sınavdan öte bir şey değil. Gün Dönümü Gardiyanının Sabrı - Skin Erdemli olmak, sıcaklık veya rahatlık sağlamasa da en azından görev gereği katlanılması gereken şeylere tahammül edebilmek için sabır verir.