Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sneaker's Helm
Muhbir Miğferi DLC'si, Markus Kruber için premium bir kozmetik başlık içerir. Kozmetik öğe, Markus Kruber'ın Avcı kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğe hakkında: Muhbir Miğferi - Başlık Bazı avcılar, bir tilkiyi totem olarak benimsemenin onları daha sinsi yaptığına inanır. Bu, gerçekten de farklı görünmelerini sağlıyor.