Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sigmar's Prophet
Sigmar'ın Elçisi, Victor Saltzpyre için bir skin ve şapka içeren premium bir kozmetik öğe koleksiyonudur. Sigmar'ın Elçisi koleksiyonu, Victor Salzpyre için iki premium kozmetik öğe içerir: Ratechism Şapkası ve İkiz Kuyruklu Yıldızın Kırbaçlayıcısı skin'i. Kozmetik öğeler, Victor Saltzpyre'ın Bağnaz kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Ratechism - Şapka Resmi olmayan bir mezhebe ait (tek bir kandırılmış üye ile). Sigmar'ın iradesinin mutasyona uğramamış farelerin cırlamaları ile açıkça iletildiğini düşünüyor. İkiz Kuyruklu Yıldızın Kırbaçlayıcısı - Skin Sigmar'a bağlılığı ve akıl sağlığı, farklı nedenlerle nadiren sorgulanan biri tarafından giyilir.