Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Protection of the Peaks
Tepelerin Koruması koleksiyonu, Bardin Goreksson için premium iki kozmetik öğe içerir: Ayin Ocağı Dövmesi başlığı ve Kış Derisi skin'i. Kozmetik öğeler, Bardin Goreksson'ın Katil kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Ayin Ocağı Dövmesi - Başlık Büyülü rünler ile dawi sanatı arasındaki çizgi, bazı zamanlar oldukça incelir. Bardin'e sorarsan bunlar soğuktan korunmaya yardımcı oluyor. Kış Derisi - Skin Katiller genel olarak kıyafet ilkesine uymasa da Grimnir'e göre donarak ölmenin hiç şanlı bir yanı yok!