Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Knight of the Blazing Sun
Kavuran Güneş Şövalyesi koleksiyonu, Markus Kruber için premium iki kozmetik öğe içerir: Myrmidia'nın Gözleri şapkası ve Kavuran Güneş Zırhı skini. Kozmetik öğeler, Markus Kruber'in Piyade Şövalye kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Myrmidia'nın Gözleri - Şapka Göz göze gelmek istemeyeceğiniz bakışlar. Olur da gelirsen, kellenden olmamak için gözlerini kırpmasan iyi olur. Kavuran Güneş Zırhı - Skin Tanrıça Myrmidia tarafından kutsanmış ve onun adalet davasına adanmış plaka zırh.