Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Gladiatorial Gaze
Gladyatör Gözleri DLC'si, Kerillian için premium bir kozmetik başlık içerir. Kozmetik öğe, Kerillian'ın Gölge kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğe hakkında: Gladyatör Gözleri - Başlık Kendisini Bıçakların Efendisi Eldrazor'a adayan birinin yaldızlı maskesini tanımamak mümkün değildir.