Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Flammenbringer
Alev Getiren koleksiyonu, Sienna Fuegonasus için premium iki kozmetik öğe içerir: Kara Kış Boynuzları başlığı ve Kara Kışın Alevi Kıyafeti skin'i. Kozmetik öğeler, Sienna Fuegonasus'un Ateş Büyücüsü kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Kara Kış Boynuzları - Başlık Yıl sonundaki bu dondurucu fırtınada mumların nasıl olup da sönmediği bilinmez. Bu işin içinde kesinlikle büyü var... Ama ne tür bir büyü? Kara Kışın Alevi Kıyafeti - Skin Aqshy'nin sıcaklığının dalgalarını en soğuk iklimlerde bile korumak üzere büyülenmiş olan bu kürkler, yanıcı olan her şey için bir tehlike oluşturuyor.