Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Dreadlord's Array
Korku Lordu'nun İhtişamı, Kerillian için premium iki kozmetik öğe içerir: Drakira'nın Gülümsemesi şapkası ve Korku Lordu'nun Omuzluğu skini. Kozmetik öğeler, Kerillian'ın Gölge kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Drakira'nın Gülümsemesi - Şapka Bir Naggarothlu korsanın maskesi. En kullanışlı kıyafetler arasına girmez ama uzunca bir süre insanların akıllarında yer edinebilirsin. Korku Lordu'nun Omuzluğu - Skin Malekith'in sarayında pek de uzun yaşamamış bir yaverin giydiği tehditkar zırh.