Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Defender of the Eight Peaks
Sekiz Tepenin Savunucusu koleksiyonu, Bardin Goreksson için premium iki kozmetik içerir: Bakbok Şapkası ve Galazklad skini. Kozmetik öğeler, Bardin Goreksson'un Demir Kırıcı kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Bakbok - Şapka Tartışmalarını yüz yüze ve yumruk yumruğa çözmeyi tercih eden Demir Kırıcıların tercih ettiği miğfer. Galazklad - Skin Zırh ustalığının, usta zırhçı Bruk Brokkisson tarafından yapılmış muhteşem bir örneği.