Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Burning Soul
Yanan Ruh koleksiyonu, Sienna Fuegonasus için premium iki kozmetik öğe içerir: İçindeki Alev şapkası ve Maven'in Kül Giysisi skini. Kozmetik öğeler, Sienna Fuegonasus'un Zincirsiz kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: İçindeki Alev - Şapka Hiçbir şey onu çağıranın ruhu kadar harlayamaz... Kontrolü ele geçirmesine izin verme. Maven'in Kül Giysisi - Skin Bu giysi, belli ki ateşe bir hayli yaklaşmış. Asıl soru şu: Ateş bu elbiseyi dıştan mı yoksa içten mi yaktı?