Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Blessings of the White Wolf
Beyaz Kurdun Kutsamaları koleksiyonu, Markus Kruber için premium iki kozmetik öğe içerir: Kurt Yüreği Tacı başlığı ve Kurt Yüreği Kürkü skin'i. Kozmetik öğeler, Markus Kruber'ın Paralı Asker kariyerinde kullanılabilir. Kozmetik öğeler hakkında: Kurt Yüreği Tacı - Başlık Chaos'un yandaşları! Ulric'in kurtlarının avlandığı yerde arkanızı kollayın. Kurt Yüreği Kürkü - Skin Bu, Ulric'in sevdiği bir kıyafet olabilir ancak kar yağmaya başladığında sağladığı sıcaklık ile Kış Tanrısının bir lütfu kadar değerli hâle gelir.