Warhammer: Chaosbane - Tomb Kings
Bu içerik Warhammer: Chaosbane Season Pass kapsamında bulunmaktadır. Nehekhara'nın ıssız topraklarını keşfet ve Mezar Krallarının kuvvetlerine karşı savaş. Bu yeni bölümde orijinal bir yan hikaye ile eşsiz mekanlar ve yeni düşmanlar var.