Warhammer: Chaosbane Base Fragment Boost
Envanterine eklenecek bu takviye, kaldırdığın ganimet içinde temel parçacık miktarını arttırır. Böylelikle, oyunda tanrıların lütfuna mazhar olmak için kullanabileceğin daha fazla kaynağa sahip olursun.