Warhammer Bundle: Mordheim and Blood Bowl 2
Games Workshop'ün kült masa oyunlarının uyarlamaları olan Blood Bowl 2 ve Mordheim: City of the Damned'a erişim kazandıran bu eşsiz paketle Warhammer Evreni'ne dal. Blood Bowl 2; Warhammer ve Amerikan futbolunu Games Workshop'un ünlü masa oyunundan adapte edilerek mizah ve vahşetin bir araya geldiği, dikkat çekici sıra tabanlı bir oyunda bir araya getirmektedir. Yeni solo hikaye modunda yıldız Reikland Reavers takımını yönet veya Warmhammer dünyasından sekiz yarış içinde kendi takımlarını yarat ve online modda oyuncu takası yap. Games Workshop'un kült klasik masaüstü oyunu Mordheim'ın ilk video oyun adaptasyonunu oyna. Warhammer Dünyası'nın katledilmiş İmparatorluk şehrinde geçen Mordheim: City of the Damned, askerlerini kanlı ve ölümcül çatışmalarda yönettiğin sıra bazlı, taktiksel bir oyun. Oyunda kaos ve rekabet dolu, sadece en güçlü olanın ayakta kaldığı bir dönemde RPG unsurlarıyla hızlı taktiksel savaş ve karmaşık birlik özelleştirmeler harmanlanıyor.