Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin Deluxe Yükseltme Paketi
"Deluxe Yükseltme Paketi" şunları içerir: 4 Alternatif Kahraman Görünümü Eşsiz bir avatar, avatar çerçevesi, sembol ve sembol görüntüsü dâhil olmak üzere oyun içi profiliniz için çeşitli özelleştirme seçeneklerinden oluşan "Deluxe" Profil Özelleştirme Seti.