Celestial Spear ve The Mouth of Mork Kahraman Paketi, Warhammer Age of Sigmar'a oynanabilen iki yeni kahraman sunuyor: Fetih Modu ve Çok Oyunculu Mod için olan Realms of Ruin, Stormcast Eternals ve Orruk Kruleboyz gruplarını destekliyor. Yndrasta, the Celestial Spear Azyr'de işlenmiş ve Ghur'un aksi canavarlarını avlama vazifesiyle görevlendirilmiş olan Yndrasta, Stormcast Eternals'ın Celestial Spear'idir! Yüksek Göklerin Kılıcını kullanan Yndrasta, çatışmaya hızla girip çıkmasını sağlayan havai hareket kabiliyetine sahip güçlü bir uçan kahramandır. Efsanevi mızrağı Thengevar, düşmanları bozguna uğratmak ve müttefikleri cesaretlendirmek için fırlatılabilir. Gobsprakk, the Mouth of Mork Orruk Kruleboyz tarafından Mouth of Mork olarak ilan edilen Gobsprakk, Swampcalla şamanlarının en uyanık ve kurnaz olanıdır. Bir Corpse-Rippa Vulcha'nın sırtına binen Gobsprakk, Orruk Kruleboyz'a ilk uçan birliğini sağlıyor. İnanılmaz bir hareket kabiliyetine sahip bir ileri safha oyun kahramanı olarak Orruk yandaşlarına destek sağlarken düşmanlarına karşı ise yıkıcı bir güç olur.