Season Pass ile Engizisyonu gerçekleştir. Caligari sektöründe daha fazla sistemi geç, İmparatorun iradesini yeni düşmanlara dayat ve düzenli olarak yeni ekipmanlar al, hepsi de özel bir fiyata. Season Pass şunları içerir: - Yepyeni incelemeler. - Fazladan ganimete sahip yeni seferler. - Yeni emotelar. - Çok sayıda ek hizmetçiler.