Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Reverence Emote
Kutsal İmparatora saygı İmparatorluğun hizmetkarlarının ilham kaynağı olmanın ötesinde her ajanın görevidir de. Bu DLC özel bir ifade animasyonu içerir.