Gizli bir Inquisition üssü Chaos güçlerinin saldırısına uğruyor. Stratejik bir önemi olan bu üssü destek kuvvetleri gelene kadar korumak üzere yetkili bir ajanın komutayı üstlenmesi ve savunma faaliyetlerini organize etmesi gerekiyor. Bu DLC içeriğinde, kendine ait bir senaryosu olan ve çeşitli alt görevlerden oluşan bir Öncelikli Görev bulunuyor. Görevi tamamladığında ödül olarak benzersiz bir Tarot kartı alacaksın. (Lütfen dikkat: Bu Göreve Agartha Alt Sektörünün kilidi açıldıktan sonra erişilebilir.)