Bir soruşturmacının muazzam miktarda bilgi ve veriyi takip etmesi gerekir. Bu nedenle, soruşturmacılar bu iş için genellikle mantık cihazı destekli Servo-skull (yardımcı beyin) kullanırlar. Bu DLC içeriğinde yeni bir yardımcı bulunur: Monotask Servo-skull.