Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Maelstrom of Carnage
Talihsiz bir İmparatorluk dünyası Kaos İblislerinin saldırısı altında. Exterminatus henüz mümkün değil, dolayısıyla bu saldırıya karşı koymak ve işlerin çığırından çıkmasına engel olmak için fedakâr bir mücadele gerekiyor. İblis ordularının arasına inip bir yandan dövüşürken bin yandan da yörünge saldırılarına kılavuzluk edeceksin. İnsan İmparatorluğu uğruna bu feda görevine gönüllü olur musun? Bu DLC’de, bir Starmap konumu olarak, kendine özel puan sıralaması ile yeni bir oyun moduna da ev sahipliği yapan Fortress of the Valorous Heart bulunuyor. Fortress of the Valorous Heart’ı Triglav Alt Sektöründeki Clamoris sisteminde bulabilirsin. (Lütfen dikkat: Bu Starmap konumuna Triglav Alt Sektörünün kilidi açıldıktan sonra erişilebilir.)