Bir İmparatorluk uzay istasyonuna doğru hızla yaklaşan bir Chaos filosu tespit edildi. Sayıları pek fazla değil ve ciddi bir tehdit oluşturmuyorlar ama Khorne takipçileri söz konusuysa Inquisition ajanlarının işi şansa bırakmaya niyeti yok. Bu DLC içeriğinde, kendine ait bir senaryosu olan ve çeşitli alt görevlerden oluşan bir Öncelikli Görev bulunuyor. Görevi tamamladığında ödül olarak benzersiz bir Tarot kartı alacaksın. (Lütfen dikkat: Bu Göreve Agartha Alt Sektörünün kilidi açıldıktan sonra erişilebilir.)