Aldığımız bilgilere göre, İmparatorluk bünyesindeki bir dünyanın sakinleri arasında ürkütücü sayıda kimliği belirsiz psyker bulunuyor. Bu anomali Ordo Hereticus tarafından derhal ilgilenilmesi gereken en temel öncelik olarak belirlendi. Bu DLC içeriğinde, kendine ait bir senaryosu olan ve çeşitli alt görevlerden oluşan bir Öncelikli Görev bulunuyor. Görevi tamamladığında ödül olarak benzersiz bir kozmetik öğe kazanacaksın. (Lütfen dikkat: Bu Göreve Agartha Alt Sektörünün kilidi açıldıktan sonra erişilebilir.)