Drukharilerin insanları kitlesel olarak avladığı City of Suffering şehrine dal. Xenos planlarını boşa çıkar, olabildiğince çok Acı Katalizörünü devre dışı bırak ve çalınan her İmparatorluk yurttaşının hesabını Drukarilerden sor. Bu DLC içeriğinde, yeni bir Starmap konumu ve özel ödül sunan özgün bir puan sıralamalı oyun modu bulunuyor. (Lütfen dikkat: Bu Starmap konumu Triglav Alt Sektörünün kilidi açıldıktan sonra kullanılabilir.)