‘Cherub’lar Inquisitor’lara yoldaşlık etmek üzere biyolojik olarak yaratılmış uçan cücelerdir. Adeptus Machanicus tarafından özellikle kadim Terran efsanelerindeki melekleri sembolize edecek şekilde yaratılan ve İmparatorun gözünde saflığın simgesi olan Cherublar Caligari Sektör’de İmparatorun verdiği kutsal görevleri yerine getirenler için en iyi yoldaştırlar. Bu DLC’de yeni bir Cherub dost yaratık bulunur.