3210 Platinum Satın al. Platinum; Warframeler, silahlar, malzemeler, sentineller, Mod paketleri ve oyun içi Market'te yer alan diğer eşyaları almak için harcayabileceğin oyun içi para birimidir. Ayrıca, atölyende yapımı süren eşyaların yapımını Platinum kullanarak hızlandırabilirsin. Nadir Mod İçeriği: - Armored Agility – Koşma hızını ve zırhı artıran nadir bir mod. - Animal Instinct – Eşya radarını ve düşman algılama alanını artıran nadir bir mod. - Seeking Fury – Şarjör doldurma hızını ve delme mesafesini artıran nadir bir mod.