Warface: Clutch — Mühendis Başlangıç Paketi
Mühendis Başlangıç Paketiyle kendini zafere uygun şekilde donat! Yüksek kalite Altın serisine ait bir silah, 1500 Kredi, bir de XP'ni ve oyundaki kazanımlarını yükselten özel desteklerle gücünü artır. Muharebe sahasına egemen olmaya hazır mısın? Paketini hemen al! Paket içeriği: — 1500 Kredi — Cobalt Kinetics Stealth Pistol, Altın — VIP Desteği (30 Günlük) — Mega VIP Desteği (30 Günlük)