Warface: Clutch - 12 000 Kredi
Bu seti satın alınca, 10 000 Kredi, 2000 de bonus Kredi alırsın. Krediler Warface: Clutch'ın oyun içi para birimidir. Bunlarla silah, zırh, destek, sarf öğesi ve çok daha fazlasını alabilirsin.