Warface: Clutch - 1100 Kredi
Bu seti satın alınca, 1000 Kredi, 100 de bonus Kredi alırsın. Krediler Warface: Clutch'ın oyun içi para birimidir. Bunlarla silah, zırh, destek, sarf öğesi ve çok daha fazlasını alabilirsin.