Volkswagen I.D.R Pikes Peak
0'dan 100'e 2.2 saniye… 250 KW (680 beygir) gücünde iki elektrik motorunu 1.100 kiloluk karbon şasiye yerleştirince ortaya çıkan sonuç bu. Volkswagen I.D. R prototipi, Pike Peaks Uluslararası Tepe Tırmanışı (ABD) yarışı için tasarlandı. Hedefine de ulaştı: Bu teknoloji harikası canavar Fransız pilot Romain Dumas ile daha önce Sébastien Loeb'e ait olan rekoru kırdı. Dumas 156 virajlı 20 kilometrelik parkuru 8 dakikanın altında (7' 57") tamamlayan ilk sürücü ünvanını kazandı.