Vitrin Koleksiyonu Paketi 1
2017 senesindeki vitrinimizde sergilediğimiz OLAĞANÜSTÜ VE ÜCRETSİZ içeriği kaçırdığınız için kendinizi dışlanmış gibi mi hissediyorsunuz? Endişelenmeyin. Sizleri de düşündük! Geçen sene yayınladığımız ve LEGO Ninjago, LEGO City ve LEGO NEXO Knights paketlerini de içeren TÜM sıra dışı setlerdeki en sevdiğiniz karakterleri, yapıları, sahne bileşenlerini ve daha fazlasını indirin!