Visions of Mana - Brave Blade
Digital edition için ön sipariş bonusu: ・Val için "Brave Blade" silahı. *Bu eşya, oyun için 28.08.2024 saat 23.59'dan önce ön sipariş veren müşterilere hediye edilecektir.