Vintek Garaj Kiti
Terra araç setine daha fazla kişiselleştirme seçeneği ekleyerek, GRIP yarışının klasik arabalarına mükemmellik katarak yeni olanın her zaman daha iyi olmadığını göster. Bu paket (tüm Vintej araçlarında kullanım için) yeni bir araç görünümü, ek bir teker jantı seti ve Vintek araçlarda kullanılmak üzere 3 ek çıkartma içerir.