Vintek Garaj Kiti 2
Terra araç setine daha fazla kişiselleştirme seçeneği ekleyerek, GRIP yarışının klasik arabalarına mükemmellik katarak yeni olanın her zaman daha iyi olmadığını göster. Bu paket (tüm Vintek araçlarında kullanım için) iki yeni parlak araç görünümü, ek bir teker jantı seti ve Vintek araçlarda kullanılmak üzere 3 ek çıkartma içerir.