Viking Volgarr I ve II Paketi
Bu paket, orijinal “Volgarr the Viking” ve devam oyunu “Volgarr the Viking II”yi içeriyor. Oyunların zor olduğu zamanları hatırlıyor musunuz? Oyun salonlarının Altın Çağına geri dönün ve hiçbir şeyden çekinmeyen zorlu aksiyon deneyimleri yaşayın. Volgarr the Viking, gerçek klasiklerin tüm özelliklerine sahip; basit kontroller, zorlu mücadeleler ve özenli bir tasarım; el yapımı piksel animasyonlar, destansı müzikler ve bolca kanla bir araya geliyor. Barbar kral olarak destansı yolculuğunda Viking Volgarr rolünü üstlenin! Her iki oyun da isabetin her şeyden önemli olduğu ve yanlış bir hareketin acımasız bir ölüm anlamına gelebileceği zorlu, 2D aksiyon-platform oyunlarıdır. Volgarr the Viking II, yeni güçlendirmeler, yeni büyü çeşitleri, yeni düşman türleri ve nefes kesen yeni müzikler ekleyerek orijinal oyunun heyecanını daha da artırıyor. Arenaya adım atın!