Vigor - Lawkeeper Pack
Outlands'te anarşi haddinden fazla hüküm sürdü. Artık bir liderin ortaya çıkıp diyara kanun ve düzen getirmesi gerekiyor. Lawkeeper Pack ile kendinizi donatın ve kaosu defeden büyük güç olun. Bu paketin içeriği: - Mayor (Law Marshal) - Constable Hat (Law Marshal) - Lawman's Bag (Law Marshal) - 3x L86 + 180x mühimmat (5,56x45 NATO) * L86 için Field Scrim Skin - 3x SVU + 90x mühimmat (7,62x54) * SVU için Ancient Inscription Skin - 5x Uk vz. 59 + 500x mühimmat (7,62x54) * Uk vz. 59 için Runic Skin - 5x B93 Raffica + 300x mühimmat (9x19 Parabellum) * Raffica için Ancient Lore Skin - 3x Zırh Plakası - 3x Adrenalin İğnesi - 3x Havan Atışı - 2x İki Kat TP Bileti - 5x Sigorta Bileti - 25x Teçhizat Bileti - 200x Kron Bu paket, hesap başına sadece bir kez satın alınabilir ve sınırlı bir süre için mevcuttur.