Vigor - Elite Vanguard Pack
İçinizdeki Seçkin Öncü’yü uyandırın ve savaş alanında durdurulamaz bir güce dönüşün. Sahip olduğunuz en gelişmiş ekipmanlar, eşsiz uzmanlık, kusursuz kesinlik ve rakipsiz beceriler ile her türlü görevi yerine getirin. Aksiyonun içine fırtına gibi dalıp savaş alanının kontrolünü ele geçirmeye hazır mısınız? Bu paketin içeriği: - Doorkicker (Armored Breacher) Uniform - Pointman Helmet (Spearhead) - The Ripper (Phantom Black) Mask - Mule Pack (Dead Drop) - Strike Gloves (Jaw Breaker) - 5x FG 42 + 100x mühimmat (7,92×57mm Mauser) - 5x Taiga 21 + 100x mühimmat (Çarpışma Cephanesi) - 5x The John - 10x Portatif Sinyal Dedektörü - 10x M67 Parça Tesirli Bomba - 10x M84 Flaş Bombası - 3x İki Kat TP Bileti - 5x Sigorta Bileti - 200x Kron Bu paket, hesap başına sadece bir kez satın alınabilir ve sınırlı bir süre için mevcuttur.