"Velkhana Kostümü" Palamute katmanlı zırhı seti
Bu ek içerik şunları içerir: - "Velkhana Kostümü Kafası" Palamute katmanlı zırh parçası - "Velkhana Kostümü Gövdesi" Palamute katmanlı zırh parçası Bu katmanlı zırhla Palamute'unu bir Velkhana gibi giydir! Dostunu bu özel katmanlı zırhla giydir! - Palamute katmanlı zırh, Dost Panosunun Katmanlı Zırh Ayarları menüsünden kullanılabilir. - Bu set, Palamute'unu tüm görünüşünü değiştirir ve tek tek kullanılamaz. - Katmanlı zırh, karakterin istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden görünümünü değiştiren bir "kostüm"dür.