Vampire: The Masquerade - Swansong Victoria Ash Xbox One
L.A. by Night'ın yıldız oyuncusu Jessica Chobot tarafından oynanan Victoria Ash, Camarilla'nın en tanınmış Toreador'u ve Emem'in mawla'sıdır. Şimdi Boston'dan geçiyor ve senden bir ricası var.