Maceraya, kuşanılabilen ve bir bonus ile bir eksiltme veren Galeb, Emem ve Leysha için 3 kişisel eşyayla başla. Oyuna ayrıca Prens'in kişisel stokundan 3 kan kesesiyle başlayacaksın... Bunları akıllıca kullan.