Valkyria Revolution Special Ragnite: Rush Bolt+
Anti-Valkyria Squad için Special issue erzaklar. Manga özel ragnite alır: Rush Bolt+. Bunu indirdikten sonra menüdeki "Special Issue" altındaki bölümden almak için Vanargand HQ'daki komiser ile konuş.