Valkyria Revolution Scenario: The Traitors' Daily Lives
Amleth'in ve Traitors'ın günlük yaşamlarını yakından görmemizi sağlayan bir hikaye. Bu etkinlik, oyunun ana hikayesinin 3. Bölümü'nü tamamladıktan sonra Bernard'ın "Notebook" yazılarından izlenebilen bir edebi parçadır.