Valkyria Revolution Scenario: The Road to That House
Anti-Valkyria Squad'ın Vanargand'ın çocuk askeri ve en güvenilir koşucusu Hans'a yönelik gerçek hislerinin hikayesi. Bu etkinlik, oyunun ana hikayesinin 10. Bölümü'nü tamamladıktan sonra Bernard'ın "Notebook" yazılarından izlenebilen bir edebi parçadır.